Thursday 7 June 2012

good bye hostel..

Bismillah..

Alhamdulillah, hari ni cuaca oke..tak panas sangat.. oh ya, semalam result untuk asrama dah keluar..tahniah le pada yang dapat, n yang tak dapat insyaAllah ada hikmah disebaliknya...

Aku tak mohon pun asrama sebab langsung tak aktif kat sini.. tak tahu la macam mana nak aktif.. sebab rasa kalau takda kawan yang kenal mungkin boleh kot nak berubah jadi huha-huha sikit..tapi kat sini ada 2orang kawan dari KPM, jadi diorang tahu perangai aku yang lemah lembut ayu jelita ni*perah santan masak lemak sungguh kkan!!..hahaha...

Serius woo, comfirm kita akan remain perangai lama kan..tak kan tetiba nak buat tak malu,sedangkan kat tempat dulu bukan main perempuan melayu..kat sini nak jadi perempuan bandar pulak? oh noo...nanti diaorang ingat aku ni culture shock... tapi ada jugak la sedikit perubahan dalam diri aku ni.. contohnya kalau nk presentation, aku tak la gabra sangat..nervous still ada, penyanyi yang dah biasa dok ngadap orang 24 jam pun nervous..aku apetah lagi, insan yang khilaf sentiasa membuat salah..* tetiba teremo kejap...

Jadi kesimpulannya, aku tetap aku... KPMIM ngan kat UMT samo ajo, tiado yang berubahnye....

No comments:

Post a Comment